tisdag 14 juni 2011

Mera kort

Några blandade kort som jag känner mig rätt nöjd med.

Det första nedan är embossad bakgrund, text från Arkivet i Göteborg (tror jag) och lite blommor och band.


Här testade jag att embossa en del av kortet och lämna lite yta för att stämpla på. Passade bra till bröllop.



Och till sist ett gammalt kort som ännu inte fått komma ut i bloggen. Det gjordes i höstas och skickades som tack till den äldre damen som tog hand om den yngsta dottern när hon var i Hamtons i somras och jobbade. Damen var 93 år då (är 94 nu) och hoppades att dottern skulle komma tillbaka i år och då bo hos henne. Fast innan dess skulle hon ut och resa nu i vår. Både till Florida och till Bermuda.

Tänk om man kunde bli en sådan krutdam när/om man blir 93. Tror även att jag ska köpa en sportbil när jag närmar mig pensionen - har förmodligen inte råd med en förrän dess *skratt*.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar