onsdag 10 augusti 2011

Äntligen hängmattedags...!

Det senaste året har varit tufft. Bitvis för tufft. Sorgen över vårt lilla pyres flytt och försöken att "laga" honom (med hjälp av BUP) vid de få tillfällen vi väl fått träffa honom har tagit styggt på familjen.

Att sedan läsa 150 % OCH praktisera på tre olika företag samt X-jobb har väll inte heller underlättat... men jag har sagt att när jag väl har tagit mig igenom denna vår så ska jag lägga mig i hängmattan med en bag-in-box och ett sugrör och sedan ligga kvar där tills jag ramlar ur!


Kompisen (som också har haft en hektisk vår) hängde på. Så i förra veckan lade vi oss i hängmattorna och värmde upp oss lite smått med ett par drinkar medans de äkta hälfterna grillade maten.


Nu blev det inget sugrör eller ligga kvar tills vi ramlade ur (vi upptäckte att våra respektive hängmattor var för BRA för att vi ens skulle kunna ramla ur).

Jag som i vanliga fall tål typ ett snapsglas med vin, innan jag börjar plåga min omgivning med sång (jag kan INTE sjunga), kunde plötsligt få i mig ett par glas vin och ett par drinkar utan att märka något! Ur led är tiden!


Nåja, vi hade det trevligt i alla fall. Nytt försök görs nästa år *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar