söndag 13 mars 2011

Beställningskort

Jag är hemma och är sjuk, sjuk och åter sjuk! Är fruktansvärt trött på min superförkylning/bihåleinflammation som nu är inne på tredje veckan! Medicinerna verkar inte ta riktigt och orken blir därefter.... nä nog med klagande, här är ytterligare lite kort som har blivit liggande sedan en tid tillbaka...

En kompis behövde ett dopkort och det här blev jag riktigt nöjd med!

Här fick jag äntligen nytta av en hÄngel som passade bra till det här kortet.
De två bradsen hittade jag på Lantmännen i Ullared nyligen när de skulle byta ut en del av sitt scrapbooking sortiment mot ett annat märke. De sålde ut MASSOR av saker för 1 kr, 3 kr eller 5 kr!
Jag trodde jag skulle få hjärtattack av alla dessa fynd! Handlade naturligtvis alldeles för lite, men tyvärr ville sällskapet att vi skulle åka hem... VA vem kan åka hem när en hel vägg säljs ut så billigt!?! Suck...
Tre syskon fyller år nästan samtidigt och de har varsin färg som sin favorit! Tiden var knapp så det fick bli tre snabba kort...


Det här kortet är i storlek A4 eftersom många hade lagt ihop till en luftballongsfärd till brudparet.


Ett annat bröllopskort som är liftat.


Svägerskan Marie fyllde 35

Det här kortet är faktiskt till samma tjej som döptes i början på detta inlägg - ni förstår hur jag ligger efter med allt va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar