söndag 30 maj 2010

Trötta mors dag firare?

Dottern skapade ett fint snabbkort efter några ynka få timmars sömn (är annars en mycket trött dotter jag har som normalt vill ha mååånga timmar).

Grattiskort till Keybordisten Andreas.
Alfabetet är Stiletto. You Rock stämpeln från Inkadinkado. Skylten är QK och bården Martha Stewarts. Bakgrunden är en cool tapet. Blommorna är från olika puncher.

Det var bara jag och "lillkillen" hemma igår kväll.

Den stora tjejjen hade dels jobbat över på dagen och sedan kört ett kvällspass som Croupier på natten (hemma vid 04,00). Den lilla tjejjen hade varit på krogen med några kompisar och fick lift hem av den äkta hälften som varit på 30-årsfest hos keybordisten i deras band och landade hemma någon gång efter 03,00.

Jodå, äkta hälfterna var också inbjudna men jag ville inte att pyret ska sova borta, nu när det är så hektiskt för honom, så då fick det bli att jag stannade hemma istället. Deras band skulle även köra ett pass och mina talanger som basist skulle inte imponera på någon *skratt*.

Så gissa om det var ett gäng trötta familjemedlemmar som uppvaktade? Bara lillkillen var superpigg (trots att han vaknat 3 ggr inatt). Men yngsta dottern hade iaf orkat upp och fixat ett fint snabbkort till mig ifrån dem alla. Passade fint ihop med choklad och blommorna. =)

1 kommentar: