fredag 25 juni 2010

Lite olika kort

Först ut är ett kort friskt liftat från någon sajt någonstans (attans svårt att komma ihåg var man hittade alla kort...).
Bakgrund - tapet, alfabetet är Cosmopolitan, hjärtat en stans och så lite silvertråd, blommor, charm och halvpärlor. Jag har även crackle paint på bokstäverna fast det syns dåligt.


Ett bröllopskort med tapetbakgrund. Text från stämpelboden, paret från hänglar och stänglar och blommorna är cuttlebugs utstansade. Lite målat runt kanerna med akrylfärg och färglagd med bruschables så var det snabbt klart!

Vår snickare, Alf, som hjälpte till med badrummet när vi gjorde en delvis taklyft skulle nu äntligen få ett tackkort. Fick klura ett tag när jag kom på att jag kanske skulle använda den där trätapeten som jag ALDRIG trodde skulle gå till något....
Killen är stämpel från LisaLia som fått hängslen. Jag har använt 3d tejp på banderollen och verktygslådan. Banderollen fick även lite skruvbrads för att framhäva snickartemat. Samma sak med de svarta halvpärlorna. Är sådär nöjd med färgläggningen men ibland har man bara sååå lite tid på sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar