söndag 16 maj 2010

Konfirmationstider

Det blev inte så många konfirmationskort gjorda i år.... tiden är begränsad eftersom vår lillkille fortfarande bor kvar hos oss (han går numer under namnet Turbokalle) fast det får bli ett separat inlägg....
Här en hÄnglatjej, en bibel från Kortmakaren och text från Stämpelboden. Har även använt Nestabilities. Färglagd med Bruschables.

Korset är från Magnolia och bakgrundspappret har fått lite extra färg runt om.
Även denna text från Stämpelboden.

Bakgrunden är en läcker tapetbit från Sandström, tror jag det var (man kunde maila dem och beställa hem gratis prover så naturligtvis valde jag ut de som jag trodde skulle passa mina kort *skratt*).


Ganska enkelt kort (som de flesta av mina är) med bara lite blommor och Kortmakarens kyrka förutom texten.

Bakgrunden är Cuttlebugs embossade script, border punch från Martha Stewart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar