onsdag 3 juni 2009

En Award


Urgulliga Gittan (Pysselninjangittan) har skickat denna till mig....

Denna award innebär också att man ska berätta om sig själv.

A. First list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep.

B.Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest scrap.

A ska jag väll kunna fixa men B blir svårare. Ser ut som om de flesta redan fått den....
10 sanningar om mig;
1. Envis - det SKA gå...
2. Väldigt tävlingsinriktad - är det tävling så ÄR det...
3. Bara älskar att testa nya saker, vare sig det är ätbart eller något nytt att göra.
4. Gillar utmaningar, speciellt på jobbfronten. När all utmaning är borta är jag det ofta också....
5. Efter att ha haft både hjärnhinneinflammation och en rejäl utbrändhet så misstänker jag att de flesta hjärnceller antingen rymt eller krymt. *skratt*.
Men som min bror så glatt säger "No brain, no pain"....
6. Älskar att resa och till nya ställen varje gång. Tyvärr verkar det som om synkningen av pengar och tid inte fungerar som jag vill (antingen inga pengar eller så ingen tid).
7. Har oerhört svårt att ljuga. Inte ens vita lögner klara jag.
8. Ganska impulsiv (eh, eller mycket ibland...?!?)
9. Satsar alltid 110 % på det jag gör. Dvs allt eller inget....
10. Har ett behov av att skapa, vare sig det rör sig om måla, silversmide eller scrapbooking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar