fredag 5 juni 2009

Bara älskar denna...!

Här är 3:dje lotten till Dollivers blogcandy. Jag bara älskar denna historian (det gjorde även min kvinnliga gynekolog när jag berättade den för henne....).

Den ska vara sann och är det vinnande bidraget när en radiokanal i Australien efterlyste det mest pinsamma lyssnarna varit med om:

Kvinnan som vann berättade om sin dag då hon först skickade iväg barnen till skolan för att sedan stressat göra sig iordning för sitt gynekologbesök.

Naturligtvis hittade hon inga tvättlappar och tiden började bli knapp så i brist på annat tog hon den tvättlapp som låg på handfatet och fräschade upp de intima regionerna.

Väl hos den manliga gynekologen hoppade hon upp i gynstolen och tittade upp i taket och försökte tänka på annat.

Då hör hon gynekologen säga; "Här har vi gjort oss till ser jag".

Konstig sak att säga, tänker hon utan att svara honom, men försöker fortfarande tänka på andra, mer trevliga saker.

Väl hemma slänger hon in en tvätt och lagar mat och väntar på att barnen skall komma hem från sina skolor.

När sedan den yngsta tjejjen som bara är 6 år kommer hem och undrar var hennes tvättlapp är - som låg på handfatet imorse, vill hon först inte svara men säger till sist att hon har tvättat den.

Dottern blir jätteupprörd och mamman undrar varför hon inte kan ta en annan tvättlapp. Hela skåpet är ju nu fullt av nytvättade sådana?!

Men mamma, säger dottern, jag har ju sparat allt mitt glitter i just den tvättlappen!!

3 kommentarer:

  1. *ASGARV*


    Fan vad bra den var! Något att tänka på vid nästa gynbesök... Nog för att jag gillar glitter & bling, men de nedre, intima regionerna får nog vara så naturliga som möjligt... Men stackars tjej då! Det måste ju ha kliat och kännts lite obehagligt iaf?! *ler*

    Tack för historien och kul att du vill delta i mitt bloggcandy!

    Skitsnygga student- och bröllopskort du gjort nu på senare tid. Stämpelmotiven är grymt snygga!

    Ha en trevlig helg snäckan!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  2. Ååååh, herre gud, jösses, ligger dubbelvikt på golvet ju!!!!!!!! Den tog priset alltså! Snacka om pinsamt. Hahahaha....

    SvaraRadera