söndag 12 april 2009

Hobbyhusets deltävling nr 1....


Tänkte testa hobbyhusets tävling. Temat för första veckan är "Rock".
Bakgrunden är tapet (överraskad någon..!?), stämplarna är Inkadinkado och pappret är lite misshandlat för att få en mer rough look....

Med tanke på att jag är gift med en basist så BORDE jag kanske bidragit med en LO om det nu inte vore för att jag fortfarande är lite väl grön på scrapfronten..... Hm, annars ett ypperligt upplägg för att göra en layout på maken..... måste nog göras vad det lider (tror nog att det bör finnas ett antal kort tagna på någon av spelningarna i mina drivor av oinsatta kort i garderoben).

3 kommentarer:

  1. Häftigt kort med döläcker stämpel!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åhhh, så roligt! Jag fick 14 p. på första deltävlingen Hobbyhuset har.... tjolahej, tjolahopp!!

    SvaraRadera