måndag 27 april 2009

Första scrapbookingförsöket....


Ett första scrapbookingförsök som nu äntligen kommit in i bloggen. Detta eminenta första försök gjordes förra året inför en tävling Stämpelboden hade i oktober. Offret är vår äldsta dotter och texten har Essmo bidragit med (gissar att hon inte vet att det var till mig hon skickade det *s*?) eftersom jag vid det tillfället helt saknade textmöjligheter. Nu har jag 4 alfabet och kämpar för att hålla hamstern i mig i schack och inte köpa fler......


Allt är helt i linje med mig;

1. En tävling - alltså skickar vi in.

2. En scrapkryssning - klart vi anmäler oss.

3. DT sökes - absolut här är jag!

4. Förkunskaper, Scrappat förut? oops, det missade vi visst.....

5. Anmäler sig till en grundkurs i scrapbooking


En vacker dag kanske jag börjar i rätt ände och LÄR mig hur man gör innan jag glatt kastar mig i det nya projektet...... kanske...... ja vaddå, under har väll hänt eller?!?
Och hur tävlingen gick? Vann inte tyvärr, men kompisen vann en stämpel för att ha röstat.

1 kommentar: