onsdag 11 mars 2009

Skapa i mörker


I söndags skulle vi på bion - Män som hatar kvinnor. Men jag tänkte snabbt hinna med ett kort jag kom på kvällen innan.
Knappt hade jag börjat förrän strömmen gick. Det blev VÄLDIGT mörkt men skam den som ger sig. Jag hittade några små batteridrivna lampor som legat i min "att göra" hylla i garderoben ett år sisådär och fick satt upp dom under min ena stämpelhylla plus att jag hämtade en ficklampa som hade skapligt ljus.
Nja, belysningen var inte strålande men man kunde i alla fall hitta sakerna..... Mest spännande var att se hur det såg ut i normalt ljus (i mörkret är ju som bekant alla katter grå - gäller även cardstock och tapeten som är bakgrunden på kortet).
Bion gick inget vidare. Den digitala utrustningen hade också blivit utslagen i samband med strömavbrottet så de som satt på den tidigare föreställningen fick snällt vänta tills den blev åtgärdad och den senare föreställningen ställdes in...... nytt försök nästa helg istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar