tisdag 24 februari 2009

Lite kort....











Några kort....

Den med tonåringen är liftad från en äldre tävling. Jag har färglagt den (som vanligt) med en salig blandning av promarkers och bruschables. Bruschables fungerar suveränt att lägga ovanpå pro-markern som mjukare eller starkare skugga. Båda bakgrundspappren är tapeter.
Detta är första gången jag använder stämplade blommor och det blev riktigt läckert. Hm, får nog använda det oftare....

Hängeln har en tapet som bakgrund (älskar att använda tapeter till kort!). Och är även den färglagd med promarker och bruschables. Ett litet sidenband till piffade upp det hela....


Hjärtan är från QK-die lagda på Cuttlebugs emossade (script) bakgrund. Utmaningen var att inte stämpla något...... jag vill ju helst bara stämpla så det var lite svårt först.



Trappan var ett riktigt sorgebarn..... jag gillade verkligen stämpeln, men efter den blivit stämplad så fastnade jag totalt.
Så, den fick ligga och mogna några veckor innan jag hällde flower soft över en del och färglade resten med bruschables.
Den blev inte så illa ändå i slutändan.....

1 kommentar: